23 Ağustos 2014 Cumartesi

Belediye tesisinden şikayet var..


Son olarak Derince 60 Evler sahilinde yaşayan Özer Koçal isimli bir vatandaş, Derince Belediyesine ilişkin olan Derince kocaeli haberleri Belediyesi Sosyal Tesislerinde yaşananları gazetemizle paylaştı.



Belediyeye ilişkin olan bu tesisin vurdumduymaz bir Biçimde işletildiğini dile getiren Özer Koçal, yaşanan Vakası şöyle anlattı:



“Yıllardır Derince 60 Evler sahilinde yaşıyorum. Fakat son günlerde Derince Belediyesi Sosyal Tesislerinin fazla kötü bir Biçimde işletildiğini görüyoruz.



Bu işletmenin fırınında yakılan tahta parçaları çevreyi duman altında bırakıyor.



Duman Sebebiyle evimizin balkonuna bile çıkamıyoruz.



Tüm mahalle iş yerinden yayılan duman Sebebiyle Güç anlar yaşıyor.



Yıkanan çamaşırları bile balkonumuza asamıyoruz.



Ortaya çıkan dumanın işletmenin fırınında yakılan tahta parçalarından kaynaklandığını düşünüyorum.



Çünkü Henüz önce böyle bir şey yaşanmamıştı.



Bu Vakası önce belediyeyi arayarak anlatmak istedim. Fakat Ak masayı aradığımda bana ahiret Suali soruyorlar.



Resmen kocaeli haberleri benden Yaşam hikayemi istiyorlar.



Bir derdimi, şikayetimi anlatacağım kocaeli haberleri derken resmen Bütün hayatımı onlarla paylaşmamı istiyorlar.



Bu konuyu gazetenizle duyurmak istiyorum.



Duman, işletme fırınının bacasından bilhassa sabah 05.00-06.00 saatlerinde yayılıyor.



Umarım birileri bu şikayetimizi duyar ve gerekeni bir an önce yapar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder