18 Eylül 2014 Perşembe

Mesut Şimşeke sürpriz doğum günü yaptılar


Körfez kocaeli haberleri Belediyesi Yarpaş ve Körpaş A.Ş şirketlerinin  genel amiri olarak görev, yapan çalışkan ve beyefendi kişiliğiyle herkesin taktirini kocaeli haberleri toplayan Mesut Şimşeke mesai arkadaşları süpriz bir doğum günü partisi düzenledi. Şimşekin makamında gerçekleştirilen doğum günü kutlamasında duygusal anlar yaşandı. 





ÇOK DUYGULANDI

Düzenlenen doğum günü kutlamasında bir konuşma yapan Şimşek, “Bu güzel ve sürpriz doğum günü jestinizden dolayı Bütün mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Benim için böylesine manalı olan bir günde Bütün sevdiklerimin yanımda olması ve benim bu sevincimi paylaşması beni fazla mutlu etti. Yeni yaşımın geçtiğimiz yıllardaki gibi birlik ve Birliktelik içinde geçmesini kocaeli haberleri diliyorum dedi. - Naci ZINGIL - 



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder