23 Eylül 2014 Salı

Kimse Yok Mudan eğitime tam Yardım


kocaeli haberleri

Her Sene eğitim-öğretim çağı başlangıcında Gereksinim sahibi talebelerin kırtasiye, Mektep Vasıta ve gereçlerini karşılayan Kimse Yok Mu Derneği İzmit Şubesi okulların açılmasıyla Beraber eksiklerini tespit ettiği Fakir talebelerin kırtasiye ihtiyaçlarını karşıladı. Dernek apartmanında gerçekleştirilen bir törenle, öğrenciler kırtasiye hediyelerini derneğin İdare kurulu Azalarının ve gönüllülerin ellerinden teslim aldı.





BAŞARILAR DİLEDİ 

Tören sırasında bir kocaeli haberleri İzah yapan Kimse Yok Mu Derneği İzmit Şubesi İdare Kurulu reisi İslam Kadınçeşme, “Derneğimize kayıtlı olan Gereksinim sahibi ailelere Sene içerisinde giyim, gıda, temizlik ve Başka yardımlar mevzusunda yardımcı oluyoruz. 2014-2015 eğitim ve öğretim dönemine girerken çocuklarımızın kırtasiye ihtiyaçlarını da karşılayabilmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bütün evlatlarımızın kocaeli haberleri başarılı bir eğitim çağı geçirmelerini diliyorum dedi. Aileleriyle Beraber yardımları almak için gelen çocukların, kendilerine Armağan edilen kırtasiye malzemelerini aldıklarında sevinçleri görülmeye değerdi.



 



kocaeli haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder