21 Eylül 2014 Pazar

Eğitim-Sen bölündü mü?


Eğitim-Sen  Kocaeli Üniversitesi Baştemsilcisi kocaeli haberleri Doç. Dr. Hülya Kendir, 8 adayın yarışacağı İzmit kocaeli haberleri Üniversitesi Rektörlük seçimlerinde Eğitim-Sen olarak hiçbir ittifakın içerisinde olmayacaklarını, her Eğitim Senlinin Ferdi olarak bir adaydan yana Seçim kullanacağını söyledi. Hülya Kendir,  “16 Eylülde bir gazetede yayınlanan Havadis bizleri üzdü. Eğitim Senlilerin görüşlerinin yansıtıldığı havadisin gerçekle uzaktan yakından ilgisi yoktur. Eğitim-Sen lilerin herhangi bir adaya doğrudan Yardımı yoktur ifadelerine yer verdi.





SON KARARI ÜYELER VERECEK

Rektörlük seçimlerinde Eğitim Sen İzmit Üniversitesi Temsilciliği olarak bir aday mevzusunda karar almadıklarını kaydeden Hülya Kendir, “Bizler seçimlerde bir adayı desteklemek yerine  ilkelerimizi öne çıkaran bir söylem kocaeli haberleri geliştirdik.  Doğal olduğu üzere son kararı oy veren üyelerimize kocaeli haberleri bıraktık. Eğitim Senli üyelerin iradesi üzerinden böyle bir İzah yapılması son derece yanlıştır. Bu İzah üniversitede örgütlü üyelerimizi üzmüştür. Bu konuda son kararı verecek olan üyelerimizdir yorumlamasında bulundu. 





ŞUBE reisi Ad VERDİ

Öte yandan geçtiğimiz günlerde Eğitim-Sen İzmit Şube reisi Suca Omurcanın verdiği demeçler basına yansımıştı. Omurca 2 aday için Yardım sinyali vermişti. Şube reisi Suca Omurca, rektörlük seçimleriyle Alakalı yaptığı açıklamada, kendi Azaları olan Prof. Dr. Mithat Fırat Özer ve rektör yardımcısı Ali Demirciye kocaeli haberleri yakın olduklarını belirtti. Omurca “Adaylar arasındaki Mithat Fırat Özer bizim üyemizdir. fazla demokrat bir yapısı vardır. Seçilirse üniversiteyi de demokratik bir yer haline getirir. ve ayrıca Rektör Yardımcısı Ali Demirci de fazla seviliyor. Seçimin bu iki aday arasında geçeceğini düşünüyoruz. Bu iki adaydan biri seçilirse öğrenciler Üstünde kurulan baskılar son bulacaktır demişti.



 



kocaeli haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder