19 Eylül 2014 Cuma

Kocatepe Ortaokulunda eğitim başlayamadı


İzmit Kuruçeşmede bulunan ve geçen Sene yapımına başlanan Kocatepe Ortaokulu, okulların açılmasına karşın halen bitirilemedi. oysaki Mektebin mayıs ayında tamamlanıp, Ulusal eğitime teslim edilmesi gerekiyordu. Akranları ders Kafası yapan öğrenciler, her sabah Mektebin önüne gelse de içeri giremiyor ve evlerine geri gönderiliyorlar. Ortaokul ile Benzer bahçeyi paylaşan Kocatepe İlkokulu öğrencileri kocaeli haberleri ise okula gidiyor gitmesine Fakat sıkıntı büyük. Mektebin inşaat tozunu hademeler değil veliler temizliyor. 





SINIF OLDU YATAKHANE

Tam bir kaosun yaşandığı Kocatepe İlkokulu ve Ortaokulunun bu halinden ise en fazla veliler şikayetçi. Daha kapısından dahi girilemeyen ortaokulda öğrencilerden kocaeli haberleri her gün okula gelmeleri isteniyor. Ortaokulun 22 Eylül Pazartesi günü açılacağının söylenmesine rağmen. Öte yandan ilkokulun bir sınıfı, ortaokul inşaatında Personel işçiler için yatakhane haline getirildi. 



 







VELİLER Mİ YAPACAK?

Okul kocaeli haberleri aile birliğinden Ayşe Kandemir, “Ortaöğretim, öğretime başlayamadı. Pazartesi günü başlanacak deniyor. Her sabah burada toplanılıyor. Sonra herkes evine yollanıyor. merasim dahi yapılmadı daha. İlkokuldaki çocukların ders yaptıkları sınıflar da toz içerisinde. Biz veliler olarak kendimiz temizledik. Arkadaşlar da almışlar ellerine bezleri sınıfları temizliyorlar. Mektep amirinin yerine amir de gelmedi. Bizimle ilgilenen kocaeli haberleri kimse yok. Ben evimden Ürün getirdim, kendi çocuğumun masasını sırasını sildim. Ki benim çocuğumun astım bronşit hastalığı var Söyleyerek sıkıntılarını dile getirdi. Veliler, meselelerin çözümü için yetkilileri göreve Çağrı etti.



 





 





kocaeli haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder