15 Eylül 2014 Pazartesi

AKPli kadınlardan Yardım turu


kocaeli haberleri

2014 Mahalli seçimlerinde ve cumhurbaşkanlığı seçimlerinde yoğun bir tempoda başarılı çalışmalar sergileyen AKP Kocaeli İlçe Bayan Kolları reisi Aysel Demirtaş ve ekibi çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Siyasi parti faaliyetlerinin yanı sıra sosyal faaliyetleri de ihmal etmeyen Bayan kolları yöneticileri son olarak atlattıkları cumhurbaşkanlığı seçimlerinin Peşinden sosyal çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda İzmitli Bayan girişimcilere yönelik Yardım kocaeli haberleri turlarına başlayan ilçe Bayan kolları reisi Aysel Demirtaş ve ekibi Bayan girişimcilerle bir araya geliyor. 





DESTEKLER SÜRECEK

AKP hükümetiyle sayıları artan girişimci kadınlara Yardım turuna çıkan Aysel Demirtaş ve yönetimi, İzmitli girişimci iş kadınlarına yönelik ziyaretler düzenliyor ve teşvikte bulunuyor. Aysel Demirtaş ve ekibi tarafından yürütülen çalışma kapsamında geçtiğimiz hafta Tekrar İzmitli Bayan girişimcilerden olan kocaeli haberleri ve KOSGEB kredisiyle girişimciliğe atılan Gülen ve Güner Kasap kardeşlerin işlettiği Elit Sanat Kafe ziyaret edildi. Yazılımın devamında ise geçtiğimiz akşam Benzer Sürede ilçe Bayan kolları İdare kurulu üyesi olan Nihal Adarın işletmeciliğini yaptığı Teras Kafeye de Misafir olundu. Adarın Konut sahipliğinde bir araya gelen Bayan kolları Azaları hem sohbet etme imkanı buldu hem de stres attı. Bayan girişimcilere her Meydanda Yardım vereceklerini vurgulayan Aysel Demirtaş, “AK Bayanlar olarak İzmitte Değişik dallarda girişimci Bayanların mekanlarına Konuk olarak Yardım vermeye devam edeceğiz dedi. 



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder