19 Eylül 2014 Cuma

Karamürsel Öğretmen Evi 24 Kasımda açılacak


Yeni eğitim-öğretim senesi Bütün Türkiyede olduğu gibi ilimizde de coşkulu törenlerle başladı. Yeni dönemin ilk gününde Karamürseldeki törenlere katılan kaymakam Celil Ateşoğlu mühim açıklamalarda bulundu. Karamürselde 6 Sene Vazife yapan Fakat Ödemişe tayini çıkan Karamürsel kocaeli haberleri Kaymakamı Celil Ateşoğlu, Necdet Calp İlkokulundaki merasim esnasında yaptığı konuşmada Karamürselli öğretmenlere müjde verdi.





10 BİN ÖĞRENCİ

Ateşoğlu, “Karamürsele kazandırılan yeni öğretmen Konutunun açılışı 24 Kasımda yapılacak Söyleyerek yüreklere su serpti. Ateşoğlu şöyle devam etti: “2014-2015 eğitim ve öğretim yılını hep Beraber güzel bir sonbahar gününde açmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yen dönem Karamürsel halkına, eğitimcilerimize, öğrencilerimize ve kocaeli haberleri velilerimize hayırlı olsun. Karamürselde yaklaşık 10 bin dolayında Talebe var. Oysa Karamürsel yaşlıların barındığı bir ilçe kocaeli haberleri olarak bilinir.





SIKINTIMIZ YOK

Çok genç, dinamik bir nüfusa sahibiz. Bu gençlerimiz geleceğimiz için bir teminat, mühim bir güvendir. Eğitim ve öğretime başlarken fazla büyük bir sıkıntımız yok. Yanlızca Nazmi Oğuz Ortaokulumuz bu Yıl yıkılıp Tekrardan yapılacak. Bu Yıl Nazmi Oğuz Ortaokulundaki öğrencilerimizi Hikmet Özbağcı İlkokulu ile paylaşılmak durumunda olacağız. Sene sonuna kadar Hikmet Özbağcı İlkokulunda kocaeli haberleri ikili eğitim görülecek.





EMANET BIRAKIYORUM

Karamürsel ilköğretim ve ortaöğretim açısından Şehir bazında üst sıralarda yer aldı. Bu Sene öğretmenlerimizle Alakalı nihayet verebileceğimiz bir müjde var. Bu Yıl 24 Kasım öğretmenler günü girdiğinde Karamürsel Öğretmen Evimizi açmış olacağız. Yeni öğretmen konutu öğretmenlerimizin imkanına sunacağız. Karamürsel Belediye reisi İsmail Yıldırımın da burada fazla büyük hizmetleri var. Bu emaneti ona bırakıyorum.



 



kocaeli haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder