26 Eylül 2014 Cuma

Romanlara Şahsi gelişim eğitimi veriliyor


Kocaeli megakent Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı AB Dış İlişkiler Şube Müdürlüğü ve Roman Federasyonu tarafından kocaeli haberleri hazırlanan ‘‘Kocaelinde Roman evlatlarının Eğitim Hayatına Entegrasyonu projesi kapsamında İzmit Fuarı içinde yer Meydan Sivil cemiyet Merkezi (STM)nde Roman derneği yöneticilerine Şahsi gelişim, Demokrasi ve İnsan Hakları eğitimi veriliyor. 2 haftalık eğitimin sonunda dernek yöneticileri sertifika alacak.





ÖNCE DERNEK YÖNETİCİLERİNE EĞİTİM                                     kocaeli haberleri           

STMde Şahsi gelişim uzmanlarından eğitim Meydan Roman dernek yöneticileri ve dernek üyeleri, evvela kendi Şahsi gelişimlerini sağlayarak Peşinden Roman vatandaşlara bilgi paylaşımında bulunacak.  Roman Sivil cemiyet Örgütlerinin yönetici ve Azalarının bu projeyle kapasitelerinin arttığını dile getiren İzmit Roman Dernekleri Federasyonu reisi Ahmet Çokyaşar, aldıkları eğitimin kendileri için fazla Yararlı ve Verimli olduğunu Anlatım etti. Roman derneği yönetici ve Azalarının eğitimlerinin Peşinden Mehmet Sinan Dereli Ortaokulunda ailelere, idarecilere ve çocuklara eğitim verilecek.





AMAÇ kocaeli haberleri DEMOKRATİK BİR Mektep KÜLTÜRÜ OLUŞTURMAK

Proje kapsamında kocaeli haberleri Mehmet Sinan Dereli Ortaokulunda ailelere, idarecilere ve çocuklara verilecek kocaeli haberleri eğitimlerde hukukçular, Hayat koçları, akademisyenler, Roman ve Roman olmayan katılımcılara bir dizi eğitim verilecek. Demokratik bir Mektep kültürünün oluşturulmasını ve Roman evlatlarının eğitim hayatından uzaklaşmamasını amaçlayan projenin sonunda uluslararası bir de çalıştay organize edilecek. ülkemiz genelinde 300 Müracaat içerisinden seçilen 20 proje arasında yer Meydan ‘Kocaelinde Roman evlatlarının Eğitim Hayatına Entegrasyonu projesinin ortakları İzmit megakent Belediyesi, Mehmet Sinan Dereli Ortaokulu ve Macaristan Roman Hakları Merkezi



kocaeli haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder