19 Eylül 2014 Cuma

Karamürselde renkli merasim


kocaeli haberleri

Yeni kocaeli haberleri eğitim öğretim yılının ilk gününde Bütün Kocaelide olduğu gibi Karamürseldeki okullarda merasimler düzenlendi. Karamürsel Necdet Calp İlkokulunda organize edilen törene ilçe protokolü büyük katılım sağladı. Yazılım saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla başladı. Peşinden günün Mana ve ehemmiyetini vurgulayan konuşmayı ilçe Ulusal eğitim amiri Murat Çakır yaptı.





ÇİÇEK VERDİLER

Program, öğrencileri tarafından yapılan konuşmalar, vatandaş oyunları ve dans gösterileriyle devam etti. Karamürsel Belediye reisi İsmail Yıldırım da bir konuşma yaparak öğretmenlere ve öğrencilere hayırlı bir eğitim senesi kocaeli haberleri dileklerinde bulundu.  Yeni eğiitim ve öğretim senesi Karamürsel Kaymakamı Celil Ateşoğlunun ders zilini çalmasıyla başladı. Öğrenciler, eğitimin ilk gününde kendilerini yalnız bırakmayan protokole çiçek takdim etti.



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder